duminică, 11 decembrie 2011

Week-end-ul de dupa Sfantul Nicolae

A trecut si Sfantul Nicolae din 2011. Cu totii l-am asteptat bucurosi sa ne aduca ceva dulce sau doar sa stam alaturi sanatosi cu familia. Dorintele la toti difera.

Cam pe atunci am primit si o veste faina pentru week-endul urmator, adica acesta. Cica voi avea o supriza mare! Daca asa ar fi fost sa fie era chiar super tare, dar normal ca nu s-a intamplat nimic din ce mi s-a zis. Putin poate dezamagita totusi trebuie sa recunosc ca ma asteptam la acest final.

Tot in acest sfarsit de saptamana, Sambata trebuia sa fie o zi mare. Urma eclipsa de luna care ar fi putut fi vizibila si de la noi din Romania. Ghici? Am asteptat momentul cu inima la gura, dar ... norii nu s-au lasat asteptati, iar eclipsa nu am vazut-o! O noua mica dezamagire, dar ce era sa fac...

Cu toate ca nimic nu a iesit cum as fi vrut sa fie, asa cum am anuntat pe site-ul propriu, "Porumbei de ornament", Asociatia Lotus din Oradea a organizat in acest sfarsit de saptamana o expozitie de pasari si animale mici. Macar asta am vizitat-o! Multi porumbei, iepuri, gaini si normal un cocos care si din boxa ingradita era sa sara la mine. Cu toate ca expozitia era mai mult dedicata porumbeilor, acestia fiind in numarul cel mai mare, atractia cea mai mare a fost reprezentata de papagalii existenti in mijlocul salii de expozitie. Unul mai colorat decat altul, unul mai galagios ca altul si unul mai curios decat altul. Da, curios! Era dormic sa piste degetele oricui si le-ar fi bagat printre gratiile in care se afla. Si de aparatul meu foto dorea sa se lege, dar am avut noroc si am scapat. Era mare, colorat si foarte atragator. Nu ma intreba ce rasa era, dar m-a captivat (era scrisa pe colivie, dar eu nu am retinut-o). Asemenea rasa de papagal am mai vazut-o doar la Gradina Zoologica din Nyiregyhaza. Iata poza cu el:


Chiar daca unele chestii nu ne ies asa cum dorim, chiar daca ni se pun bete in roate, totul merge mai departe si trebuie sa savuram momentele pe care le traim asa cum sunt ele.

O saptamana super faina tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu