luni, 5 martie 2012

Guest post: Adio Slide.com - ma mut fortat pe Youtube

Slide.com era un site unde o data ce erau postate pozele le puteai aranja usor sa devina o prezentare faina. Avea o gramada de optiuni pe care multe alte site-uri ti le oferea contra cost, pe cand la slide.com totul era GRATUIT! 



Cui nu-i plac chestiile gratuite? Pe mine ma atrag, dar acum platesc scump! Toate trebuie sa le mut. Faza naspa e ca doar pozele ma lasa sa le downloadez, nu si prezentarile! :(  Deci, trebuie sa le refac complet...

Chiar de eram la curent cu inchiderea site-ului slide.com, la fel ca toti oamenii in general, am amanat si m-am trezit ... UPPS, mai sunt doar cateva zile pana la inchidere, iar azi e ... ultima! Noroc ca deja exista o gramada de programe care compileaza toate pozele si le transforma in format video, dar ca sa gasesti un program gratuit, care sa fie pe gustul tau, cu toate facilitatile pe care le-ai dori ... ai ce cauta! Normal, acum ma mut si totul voi pune pe bine cunoscutul canal Youtube: Made by Acka. Daca iti plac animalele urmareste-mi video-urile, iar daca iti plac calatariile devino prieten cu mine pe Youtube! E un canal vechi, foarte utilizat si recunosc ... era cazul sa intru si acolo, dar mi-a fost lene. "Lenea e cucoana mare" asta o stim cu totii! :))

Daca ai folosit si tu slide.com mai ai la dispozitie 1 zi sa salvezi ceea ce doresti de acolo. Spor! Si eu mai am ce lucra la ele, nu gluma... :l

Ai folosit vreodata slide.com? Unde te-ai mutat? Ce program folosesti pentru a face din mai multe poze un video?

Adio slide.com si bine ai venit in cazul meu Youtube!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu