luni, 25 aprilie 2011

Expozitia de reptile de la Oradea

In perioada 8-10 Aprilie 2011 a avut loc Expozitia de reptile la Oradea. Pana acum nu am mai fost asa ca, manata de curiozitate, am fost si eu sa vad ce si cum este. Au fost diverse reptile precum serpi, soparle, broaste testoase, tarantule, inclusiv si viermi... bleah. Normal ca nu le-am pozat pe alea :D La expozitia de reptile se puteau face si poze cu un sarpe foarte frumos, mare si cica, linistit. Nu era o suma mare de plata, dar totusi lumea si-a arata interesul doar de a privi fara a pune mana pe acel sarpe. Copiii erau mai curiosi si mai dornici pana sa ajunga mai aproape de sarpe dupa care repede se retrageau. N-am avut chef de poze, dar totusi am pus si eu mana pe pielea aceea sa o simt si eu cum e ... umeda si rece.

Cea mai mare atractie de la expozitie a reprezentat-o o Anaconda cu 2 capete. Pe langa ea a mai fost si o broasca testoasa tot cu 2 capete, dar cum nu era tot timpul foarte vizibila probabil nu a reusit la fel sa acapareze atentia vizitatorilor. Si eu doar cand am trecut a doua oara pe langa ea am observat ca e mai diferita. Dar ce mai lungesc vorba... Uita-te peste cele cateva poze puse in slide ca sa vezi cateva din reptilele de pe acolo:



Toate reptilele erau in niste custi de sticla intr-un mediu asemanator ca si cum ar fi fost in natura liberi. In functie de necesitatile fiecarei reptile au fost plante specifice, nisip, pietre, posibilitate de ascundere, copaci, rumegus, apa, etc.

Cine s-a dus sa vada sunt convinsa ca va mai merge si a doua oara deoarece sigur le-a placut foarte mult atat atmosfera, cat si reptilele expuse la expozitia de reptile organizata in Oradea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu