luni, 25 aprilie 2011

Ce ai facut de Sarbatorile de Pasti?

Cate am avut in plan? ... ca de obicei teoria difera de practica, dar o parte tot am reusit. Ce am facut de Sarbatorile de Pasti? Nimic interesant si nimic iesit din comun. Pregatiri peste pregatiri; oua vopsite in culorile mele preferate: albastru (cer, apa, liniste), rosu (nu e o culoare prea preferata, dar e specific pentru Pasti) si verde (natura); relaxare; delectare in fata TV-ului; detasare de calculator (pana acuma). Da, am reusit sa stau destul de mult departe de calculator, eu, cea care deja nu neg ca sunt prea dependenta de el. Daca eu am observat atunci cred ca e cam grav. :D Inainte sa vin si sa ma holbez pe site-urile si blogurile mele m-am uitat la filmul "Paulie" - in film era vorba despre un papagal care dorea sa isi regaseasa stapana si cum oamenii o "ajutau" sa ajunga la destinatie. Iar m-a pus sa ma gandesc cat de treaba pot fi oamenii in general. :l Excursia pe care abia am asteptat-o alaturi de colegi? ... pai da, mi-a zis BA! :)) Poate data viitoare ca doar nu peste mult timp vine 1 Mai si sper sa ajung undeva nu ca si acum. Daca nu, ma prezint la targul de pasari si animale mici din Oradea. Chiar de 1 Mai te intrebi...? Exact, asa rau au nimerit-o, dar pentru cei care nu vor avea program sau poate pentru pasionatii inraiti pica foarte bine. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu