sâmbătă, 15 decembrie 2012

Guest Post: Site-pedia.ro




Cei care ma cunoasteti stiti ca de cateva saptamani stau in pat si incerc sa scap de niste basicute frumusele care de fapt ar fi trebuit sa-mi apara pe timpul copilariei, dar eu atunci nu am avut chef sa stau in pat si probabil s-au gandit basicutele ca acum nu mi-ar strica o pauza. Asa ca … ce sa fac in timpul asta?


Normal, am dormit hau hau, dar a venit si ziua in care deja ma simt mult mai bine si ma plictisesc … vorba vine! Cand esti mai ok si nu ai ce face Internetul te ajuta sa nu te plictisesti nici in ruptul capului  :)) 

M-am hotarat sa-mi fac o lista cu directoare care permit adaugarea de articole cu link-uri do follow. Sunt si pe Internet o gramada, dar multe din ele din pacate sau nu mai sunt actuale sau nu mai exista sau pur si simplu nu mai ofera link-uri do follow. Nu pot spune ca am dat de multe, dar in cele din urma am dat de una care necesita inregistrare pe baza de invitatie pe care o pot castiga gratuit daca ii fac un strop de reclama asa ca hopa topa m-am pus acum sa scriu. 

Inspiratie nu am, dar daca am reusit deja sa scriu atata ma gandesc ca inca imi vor mai veni si alte idei. Este vorba de http://www.site-pedia.ro/ Dupa cate am verificat ofera link-uri do follow si are si un director web in care iti poti inscrie site-ul doar daca pui un link spre ei. Cu directorul de site-uri nu suna bine, dar cel de articole ma atrage. Mai stii cum erau unele site-uri in footer pline de asemenea directoare web? Groaznic! Cine si-ar strica propriul site cu atatea link-uri care deja nu mai sunt considerate ok nici de Don Google? Eu cu siguranta nu mai ales ca sunt multe directoare web care sunt gratuite fara link reciproc. Oricum, aceste directoare web nu vor mai supravietui mult timp ca nu mai au acelasi efect, dar sa speram ca directoarele de articole sa reziste ca e bine sa-ti poti face reclama la site sau produse in astfel de directoare sau chiar sa castigi un rank mai bun in functie de diverse cuvinte cheie pe care le folosesti in articolele postate.

Am scris articolasul pentru invitatie. Sa vedem daca il primesc! Revin cu detalii…

Da, am fost acceptata in aceasta comunitate si folosesc directorul de articole.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu