miercuri, 9 martie 2011

Primul targ de animale din Oradea

Da, exact, a trecut si primul targ de animale din Oradea, dar cei care imi urmaresc site-ul stiu asta. :) Primul targ a fost organizat de catre Asoaciatia Lotus Oradea. Chiar daca afara a fulguit asa frumos de inceput de primavara santul cetatii a fost plin de oameni si animale. Animalele erau unele mai frumoase decat altele, dar fac ce face tot la caini ajung. Au fost cativa din rasa ciobanesti mioritici. Ce minunati! Cu toate acestea daca ar fi sa aleg pentru mine nu cred ca as alege din aceasta rasa. Motivul? Simplu ... mi s-ar rupe inima cand i-as vedea vara nemaiputand de cald ... cred ca ne-am lua la intrecere la care ii atarna mai jos limba sau care lesina mai iute :D

Revenind la targul din 6 Martie ... m-am dus si eu manata de frumusetea vremii. Pe cand unii turbau ca fulguia incetisor si slabut eu saream in sus de bucurie. Daca si de ziua mea cadoul cel mai minunat mi s-a parut aproape din partea vremii - ca doar a nins - la ce te mai astepti? :)) M-am dus, am vazut si normal mi-am scris impresiile. Parerile au fost doar de bine ca doar ce puteam altceva scrie cand cu ochii doar pe animale eram; as mai fi putut vedea si altceva? Normal ca da! :D

Intra pe "Impresii despre targul de animale din Oradea" pentru a citi tot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu