luni, 15 octombrie 2012

Viata mea de turturica - 2

Cum s-a terminat viata mea de turturica? 

V-am spus ca ma durea aripioara. Asta au observat si ei ca au inceput sa ma dea cu ceva solutie care ma facea sa ma simt mai bine, dar la un moment dat m-a durut foarte tare unul din picioruse si nu le-am mai folosit pe niciunul. M-a dus si pe la doctori, dar nu cred ca au realizat cu adevarat ce am, iar intr-o noapte nu am mai putut. 

Eram singurica in culcusul meu. Am inceput sa ma zbat si sa dau tare din aripi. Cred ca am facut galagie foarte mare ca a venit la mine. M-a mangaiat cum avea ea obiceiul sa incerce sa ma linisteasca. Am stat putin fara sa ma misc sa creada ca e totul ok, dar cum s-a dus am inceput din nou. Toate ma dureau. Nu mai puteam. Nici eu nu stiu sigur ce am avut, dar la un moment dat atat de tare m-am obosit ca am terminat. Atunci parca incepea totul sa-mi dispara ... si durerea, si viata, si ... tot. Am ramas intinsa si parca am asteptat-o pe ea sa-mi pot lua ramas bun astfel sa-i multumesc ca a incercat tot ce a putut.

S-a facut si dimineata. A venit la mine. Se citea pe ochii ei ca e nelinistita si speriata. Nu stiam cum sa o linistesc acum eu pe ea asa ca am tras aer in mine. A vazut ca respir greu si m-a mangaiat. Cred ca a inteles ca eu imi voi lua zborul. Nu tocmai asa cum ar fi vrut ea si cum imi arata ea pe balcon pe alti porumbei ce frumos zboara. Am vazut stropi de ploaie care-i curgeau pe obraji. M-a mangaiat si apoi si-a luat si ea ramas bun de la mine si s-a dus. Probabil a plecat special sa nu ma faca sa mai stau si sa nu ma retina din zbor.

Mi-am luat zborul chiar daca nu in lumea asta. In lumea cealalta voi duce viata de turturica pe care nu am reusit aici. Acum, sunt o turturica libera!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu